KLINIK PALING IDEAL DI SENDAYAN

Terdapat banyak klinik kesihatan terletak di Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan ini. Tapi, ada satu klinik yang mempunyai hampir semua servis-servis kesihatan di sini.

Klinik itu adalah KLINIK MUNIR! Klinik Munir ini menyediakan kesihatan am, kesihatan ibu & anak malah juga kesihatan pekerjaan. Pelbagai servis yang dapat kita jalani seperti:

Ultrasound
✅ Ujian Darah Denggi
✅ Pembedahan Kecil
Doktor Kesihatan & Pekerjaan
Pemeriksaan Kesihatan Pelajar

dan banyak lagi! Klik pautan ini untuk lihat lebih lanjut.

Selain daripada servis, panel atau pembayaran juga banyak digunakan di sini. Kita boleh menggunakan panel pilihan untuk menguruskan pembayaran di kaunter dengan mudah.

Antara yang digunakan adalah:

  • Tunai
  • Lembaga Tabung Haji
  • AIA Health Services Sdn. Bhd
  • Red Alert Online Sdn. Bhd.
  • PeKa B40

dan banyak lagi panel! Klik pautan ini untuk lihat lebih lanjut.

Waktu operasinya pula adalah setiap hari kecuali hari Sabtu. Mereka buka dari pukul 8 pagi hingga 11 malam setiap hari yang dibuka. Kalau macam ni, bolehlah kita datang atau membuat tempahan di luar `office hours` tanpa perlu meminta cuti sakit. Best kan?

Inilah dinamakan ‘ideal’!

Notis:

Disarankan kepada yang mengalami masalah kesihatan, anda perlulah mendapatkan nasihat dan rawatan lanjut terlebih dahulu daripada pakar perubatan di pusat-pusat perubatan terdekat.

Sebarang penulisan di blog ini adalah hanya bertujuan sebagai maklumat dan bukan untuk merawat penyakit. Kami tidak bertanggungjawab untuk sebarang kecederaan atau kerugian yang dialami hasil daripada maklumat kami keluarkan.

POPULAR

TERKINI

KATEGORI