KLINIK IBU ANAK DI SENDAYAN, NEGERI SEMBILAN

Antara salah satu klinik kesihatan khas bagi ibu dan anak yang dapat disyorkan di Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan ini adalah Klinik Munir.

Klinik Munir ini terletak di Pusat Dagangan Sendayan, 271-G, Jalan Pusat Dagangan Sendayan 3/5, Bandar Sri Sendayan, 71950, Seremban, Negeri Sembilan. Mereka menyediakan pelbagai servis-servis bukan sahaja bagi para ibu dan anak sahaja, tapi pada para lelaki dan umum juga.

Ini adalah antara servis-servis yang disediakan:

➡️ Kesihatan Awam
➡️ Ultrasound
➡️ Detail Scan Ultrasound
➡️ Ujian Darah (FBC)
➡️ Rawatan Luka Moden
➡️ Bersunat Lelaki
➡️ Pembedahan Kecil

dan banyak lagi servis yang disediakan! Klik pautan ini untuk melihat servis yang penuh.

Antara panel-panel pembayaran yang Klinik Munir gunakan adalah:

1️⃣ Tunai
2️⃣ AIA Health
3️⃣ PMCare
4️⃣ Lembaga Tabung Haji

dan banyak lagi panel/pembayaran! Klik pautan ini untuk melihat panel yang penuh.

Waktu operasi Klinik Munir ni juga sangat membantu kerana mereka buka daripada pukul 8 pagi sehingga 11 malam setiap hari kecuali pada hari Sabtu. Ini dapat membuka peluang orang ramai untuk membuat tempahan yang di luar ‘office hours’.

Jika anda di kawasan Sendayan, anda boleh pergi ke Klinik Munir ini untuk menjalani prosedur kesihatan yang lebih mudah!

Notis:

Disarankan kepada yang mengalami masalah kesihatan, anda perlulah mendapatkan nasihat dan rawatan lanjut terlebih dahulu daripada pakar perubatan di pusat-pusat perubatan terdekat.

Sebarang penulisan di blog ini adalah hanya bertujuan sebagai maklumat dan bukan untuk merawat penyakit. Kami tidak bertanggungjawab untuk sebarang kecederaan atau kerugian yang dialami hasil daripada maklumat kami keluarkan.

POPULAR

TERKINI

KATEGORI