SETIAP ORANG BERHAK MENDAPAT PENJAGAAN KESIHATAN YANG TERBAIK

Seperti mana-mana elemen asas kehidupan, penjagaan kesihatan mengekalkan kita dan harus sentiasa boleh diakses dan mampu dimiliki oleh semua orang ketika mereka memerlukannya, tiada pengecualian dan tiada gangguan.

Pesakit yang tidak menerima penjagaan yang betul dan di tempat yang betul, mereka berkemungkinan sehingga empat kali ganda memerlukan kemasukan ke hospital dan penjagaan kecemasan yang sepatutnya boleh dielakkan.

Bagi memenuhi misi kami iaitu “accessible healthcare for everyone”, kami bertanggungjawab untuk berkhidmat sebagai peguam bela bagi semua orang, terutamanya golongan miskin dan penduduk yang jauh dari luar bandar. Kami percaya bahawa penjagaan kesihatan adalah hak asasi manusia.

Untuk itu, penjagaan kesihatan harus dianggap sebagai blok bangunan penting untuk masyarakat yang adil dan bebas, sama seperti pendidikan.

Kami ingin menggerakkan negara ke arah sistem penjagaan kesihatan yang lebih adil dan saksama yang memastikan penjagaan kesihatan untuk semua orang.

Dengan applikasi cariklinik.com, anda dapat mencari klinik dengan mudah dan cepat di seluruh malaysia kerana terdapat hampir 14,000 institusi kesihatan kerjaan mahupun swasta yang sesuai untuk piliha anda.

Notis:

Disarankan kepada yang mengalami masalah kesihatan, anda perlulah mendapatkan nasihat dan rawatan lanjut terlebih dahulu daripada pakar perubatan di pusat-pusat perubatan terdekat.

Sebarang penulisan di blog ini adalah hanya bertujuan sebagai maklumat dan bukan untuk merawat penyakit. Kami tidak bertanggungjawab untuk sebarang kecederaan atau kerugian yang dialami hasil daripada maklumat kami keluarkan.

POPULAR

TERKINI

KATEGORI